onsdag 1 december 2010

Uttråkad!

Okej. Det är ett faktum. Jag är nu så pass uttråkad att jag håller på o baka ihjäl mig. Jag har varit ledig i snart tre dagar (!!) och jag har redan börjat klättra på väggarna. Jag vet att nu tiden innan förlossning är till för att man ska vila. Men rastlös som jag är kan jag bara vila ett par timmar per dag utan att bli fullkomligt galen.

Har funderat på att skaffa mig en blogg nu ett tag. Dock brukar jag inte ha så mycket intressant att skriva om. Men som sagt jag måste underhålla mig på något vis. Men om du har några höga förväntningar redan nu på denna bloggen så sluta läsa nu. Denna bloggen är bara till för folk som vill läsa totalt ointresserade inlägg, för jag lär då inte ändra på mig.

So, welcome.. to the boring world of Rebecka.

Ps. Det kommer ta en stund för mig att fatta hur det är bloggandet funkar med bilder o trams. Ha tålamod.

1 kommentar:

  1. hejja beckah! Nu har jag börjat jobba så jag hinner inte blogga lika mycket haha :) // jojje

    SvaraRadera