torsdag 16 december 2010

hej alla läsare ifrån 8 länder!

Jodå, jag är tydligen väldigt internationell.. eller har väldigt internationella vänner.. jag skulle gissa på de sista ;)

Idag trotsa jag snöstormen och begav mig ut för och hälsa på Puu.. Nu har de till och med ändrat bussturerna så ja åka direkt till värnhem med 2 olika bussar härifrån! perfekt! :)
Sen envisades J med att komma och hämta mig och jag är inte den som e den..
Ja borde nog stanna inne och inte vara ute o pulsa bland snö och is. Jag är lite som bambi på is, och ramla är nog ingen vidare bra ide..
Se nedan bild:

Vart är mina fötter? Vart trampar jag? I just dont know..
Annat skoj som hänt idag, fick mina dregglisar som jag beställt, nästan så man skulle vilja ha dem på sig själv ;)

:
Svart, grå & elefanter :D
Givande inlägg.. Hörs imorgon! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar