torsdag 2 december 2010

Ointressant.

Inser att många av mina inlägg kommer att involvera katten. Men han är ju mitt enda sällskap på dagarna, och J är väldigt skeptisk till det här bloggandet så han lär ju inte ställa upp som inläggsmaterial.

Precis som min övriga familj. Pappa skrattade bara, och frågade typ om ja hade slut på recept. Mamma undrade om man inte behövde ha något intressant att skriva om för att ha en blogg. Men jag hänvisade till tidigare inlägg, alla som är intresserade av att läsa inlägg som faktiskt tillför något kan sluta läsa.
Och Syster yster, well hon sa upp sitt familjemedlemskap. Eller rättare sagt mitt.

Så det här med att blogga har tydligen folk väldans olika åsikter om.
Precis som med mina inlägg. Efter påpekningar insåg ja när jag läste igenom att "ojsan, vad hände där". Jag menar såklart min svenska. Men så kan det gå, jag har inte tålamod till att läsa om allt jag skrivit. Då får man räkna med en viss procent särskrivning. (säger man fortfarande så by the way?)

Tänkte lägga till en bild här om vad jag gjorde igår kväll. Men det hände inte så mycket. Det enda roliga inslag var Akilles som irritera J allt vad han kunde genom att hoppa upp framför tvn oräknerliga gånger under UFC-match. Det enda J verkligen vill titta på varje vecka, och det enda som jag verkligen inte vill se. Duktig kisse... :)


Nu ska jag äta frukost, och senare ska jag bege mig till Mvc..
Sen är det helg!
Have a nice one!

1 kommentar: